راهنمای کارهای دانشجویی

در این بلاگ جزوات دروس دانشگاهی معرفی کتاب و راههای مهاجرت تحصیلی را معرفی می کنم

راهنمای کارهای دانشجویی

در این بلاگ جزوات دروس دانشگاهی معرفی کتاب و راههای مهاجرت تحصیلی را معرفی می کنم

کار در کانادا

کانادا را می توان یکی از مهاجرپذیر ترین کشورها دانست اما قوانین مهاجرتی این کشور نیاز به بررسی بیشتری دارند. مهمترین نکته ای که در مورد کار در کانادا می توان بیان کرد این است که نرخ بیکاری این کشور در آخرین آمار ارائه شده کمتر از 6 درصد بوده است.  باید در نظر داشته باشید که سیستم کاری این کشور براساس امتیاز بندی است و متقاضی اخذ ویزای کار کانادا باید در ابتدا حداقل امتیاز ممکن این سیستم را کسب کند. سیستم کار در کانادا به صورت دو مرحله ای می باشد و بعد از اخذ حداقل امتیاز لازم شما به اصلاح وارد یک استخر می شوید که در آن استخر افراد با بیشترین امتیاز برای کار در کانادا دعوت می شوند. البته سیستم امتیاز بندی اسکیل ورکر تنها راه اخذ اقامت کاری کانادا نیست، در برخی از مشاغل مورد نیاز کانادا امکان دریافت پیشنهاد کار نیز وجود دارد. با داشتن پیشنهاد کار می توانید ویزای کاری کانادا را کسب کنید.

پروسه اخذ اقامت از طریق اکسپرس اینتری بین 6 تا 9 ماه ممکن است به طول انجامد. همه مراحل این روش در این محصول تدریس شده است. شما با صرف وقت و تحقیق نیز می توانید تمامی این اطلاعات را به دست آورید، اما همه این اطلاعات به همراه تجربه چندین ساله ما در این محصول جمع آوری شده است. در محصول آموزش جامع برنامه اقامت کاری فدرال کانادا یا اسکیل ورکر کانادا موضوعات مهمی همچون موارد زیر تدریس شده است.

نحوه ارزیابی شرایط شخص
چگونگی سیستم امتیاز بندی
چگونگی ساخت اکانت بر روی وبسایت
بررسی کد رشته ها
نحوه ارائه مدارک و ارسال آن ها
چگونگی معادل سازی مدارک
سنجش امتیاز قبل و بعد از استخر
راهکار هایی برای افزایش امتیاز
راهکار خروج از استخر
البته مشاهده این ویدئو به معنای دریافت حتمی اقامت دائم کانادا نمی باشد و تنها اطلاعات اپلای را در اختیار شما می گذارد. توجه به این نکته الزامی می باشد که اخذ اقامت دائم کانادا از طریق برنامه اسکیل ورکر تنها به شرایط شما بستگی دارد و حتی اگر با وکلای کانادایی اقدام نمایید اما شرایط مورد نیاز را دارا نباشید، کسب اقامت موفقیت آمیز نخواهد بود. بنابراین به عزیزانی که این محصول را خریداری می کنند تأکید می کنیم که در واقع از این طریق اطلاعات کاملی را از نحوه ارائه مدارک و ارزیابی به دست می آورند اما به هیچ عنوان تضمینی به دریافت اقامت دائم کانادا وجود ندارد و همان گونه که بیان شد اخذ اقامت دائم کانادا تنها به شرایط شخص و نظر افسر پرونده بستگی دارد.


کار در کانادا و بررسی اکسپرس اینتری Express Entry


یکی از راه های کار در کانادا در کشور فوق العاده زیبا و پیشرفته کانادا، روش اکسپرس انتری می باشد. Express Entry یا اصطلاحا EE که از سال ۲۰۱۵ جهت بررسی پرونده‌ متقاضیان مهاجرت به کشور کانادا در چهار گروه نیروی تجربی فدرال، نیروی متخصص فدرال، نیروی تجربی کانادایی و همچنین برنامه‌های پذیرش استان های این کشور تنظیم شده است.


طبق اطلاعیه ی اداره مهاجرت کانادا پروسه بررسی مدارک هر متقاضی جهت رد یا قبول درخواست ایشان و صدور ویزا برای ورود به کانادا شش ماه زمان می برد. جالب است بدانید که قبل از برنامه ی اکسپرس انتری پروسه بررسی مدارک متقاضیان بسیار طولانی بوده و اشخاصی که از امتیاز پایینی جهت مهاجرت به کانادا برخوردار بودند گاها سال ها در لیست انتظار برای بررسی پرونده شان منتظر می ماندند.

در قدم اول متقاضی می بایست امتیاز خود را محاسبه کند که آیا برای اقدام از این روش مجاز می باشد یا خیر. جهت بررسی و محاسبه ی امتیاز می توان از ابزار رایگان موجود در وبسایت رسمی مهاجرتی کانادا بهره برد. اگر مایلید با نحوه ی امتیاز دهی در این سیستم بیشتر آشنا شوید، می توانید به صفحه فاکتورهای انتخاب در وبسایت رسمی مهاجرتی کانادا رجوع کنید. در صورتی که شخص ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز مورد نیاز در این روش که FSW نامیده می شود را کسب کند می تواند وارد مرحله ی بعدی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد